5 μύθοι για την ασφάλιση υγείας που πρέπει σίγουρα να γνωρίζετε!!!

1. Η ασφάλιση υγείας είναι μόνο για όσους έχουν οικονομική άνεση.

Ο σκοπός της ασφάλισης υγείας, όπως και κάθε ασφάλισης, είναι σας καλύψει οικονομικά σε μία δύσκολη περίσταση, ενώ εσείς καταβάλλετε ένα μικρό αντίτιμο (ασφάλιστρο). Μία νοσηλεία σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο μπορεί να κυμαίνεται από λίγες χιλιάδες ευρώ, για απλές επεμβάσεις/νοσηλείες, μέχρι και αρκετές δεκάδες ή εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για πιο σοβαρές ή περίπλοκες καταστάσεις. Έτσι, με την ασφάλιση υγείας, δίνεται ένα μικρό ποσό χρημάτων αλλά εξασφαλίζετε πολύ υψηλότερα κεφάλαια για να καλύψουν κάθε πιθανό πρόβλημα υγείας, τη στιγμή που τα έχετε μεγαλύτερη ανάγκη.

Σημειώνουμε τέλος, πως ακόμα και πιο «ακριβά» προγράμματα υγείας σας δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξετε ένα ποσό συμμετοχής σας σας έξοδα, μειώνοντας σημαντικά το τελικό κόστος

2. Με την ασφάλιση υγείας έχετε πρόσβαση μόνο σε ιδιωτικά νοσοκομεία.

Με την ασφάλιση υγείας μπορείτε να έχετε μια αξιοπρεπή νοσηλευτική και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη μακριά από τη γραφειοκρατία και αναμονή του δημόσιου συστήματος υγείας. Σε κάθε όμως περίπτωση έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε και δημόσια νοσοκομεία.

Παράλληλα, πολλά ιδιωτικά προγράμματα υγείας σας προσφέρουν και επιδόματα σε περίπτωση που θα επιλέξετε δημόσιο νοσοκομείο, έτσι ώστε να είστε σε θέση να καλύψετε «επιπλέον απρόβλεπτα έξοδα».

3. Εάν βρεις μία «καλή» ασφάλιση υγείας … «κράτησέ τη για πάντα».

Ένα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά της εποχής μας είναι η «αλλαγή». Αλλαγές μπορούν να αφορούν ενδεικτικά : στην οικονομική μας κατάσταση, στην εργασιακή ή οικογενειακή μας κατάσταση, στην εξέλιξη της ιατρικής κ.ο.κ. Ποιος γνώριζε πριν από λίγα χρόνια, ρομποτικές τεχνικές, ελάχιστα επεμβατικές ιατρικές πράξεις με χρήση της τεχνολογίας, κάλυψη κόστους αποκατάστασης μετά από επέμβαση ή ατύχημα κλπ.

Η ζωή μας εξελίσσεται, το ίδιο και η ιατρική επιστήμη και φυσικά τα ασφαλιστικά προγράμματα. Η αλλαγή ασφαλιστικού προγράμματος δεν είναι ταμπού αλλά μία φυσική ανάγκη της πορείας της ζωής. Σε κάθε στιγμή θα πρέπει να συμβαδίζει με τις τρέχουσες ανάγκες σας και την τρέχουσα οικονομική και οικογενειακή σας κατάσταση. Είναι καλό να επανεξετάζετε το ασφαλιστικό σας πρόγραμμα κάθε περίπου 3-5 χρόνια, έτσι ώστε να είστε καλυμμένοι με βάση τις τρέχουσες ανάγκες σας

4. Όλες οι ασφαλίσεις υγείας είναι πάνω-κάτω ίδιες.

Όλα τα αυτοκίνητα είναι ίδια… έχουν όλα 4 ρόδες και μία μηχανή. Όλα τα σπίτια είναι ίδια… έχουν τοίχους, πατώματα και οροφή.
Το ίδιο ισχύει και με τις ασφαλίσεις υγείας. Η κεντρική ιδέα αφορά στην κάλυψη των εξόδων στην περίπτωση νοσηλείας σε ιδιωτικό νοσηλευτικό ίδρυμα. Από εκεί και πέρα οι διαφορές είναι αρκετές από πρόγραμμα σε πρόγραμμα όσον αφορά : στο κεφάλαιο κάλυψης, στις επιλογές ποσού ή ποσοστού συμμετοχή σας, στις επιπλέον καλύψεις, στο εύρος των νοσοκομείων που μπορείτε να επιλέξετε κλπ.

Αυτό που χρειάζεστε είναι η συνεργασία με έναν εξειδικευμένο ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, που θα αναλύσει τις ανάγκες σας, θα εξετάσει τις επιλογές που υπάρχουν στην αγορά και θα σας προτείνει τις κατάλληλες λύσεις, αποκλειστικά για εσάς.

5. Τα συμβόλαια έχουν πολλά «ψιλά γράμματα» και αν σου συμβεί κάτι οι εταιρίες κάνουν ότι μπορούν για να μη σε αποζημιώσουν.

Τα ασφαλιστικά συμβόλαια είναι νομικά έγγραφα. Είναι σίγουρο ότι περιέχουν αρκετό κείμενο έτσι ώστε να περιγράψουν με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια, τί  καλύπτεται και τί όχι. Δυστυχώς υπάρχουν περιπτώσεις που υπάρχουν προστριβές, αλλά είναι πολύ περιορισμένες και αφορούν κυρίως περιπτώσεις που δεν ακολουθήθηκαν οι κατάλληλες διαδικασίες.
Είναι λοιπόν ιδιαίτερα σημαντικός ο ρόλος του ασφαλιστικού συνεργάτη σας:

  • Θα πρέπει να σας ενημερώσει αναλυτικά για τις καλύψεις και τις εξαιρέσεις του συμβολαίου σας, στην αρχή της κάλυψής, αλλά πιο σημαντικά και πριν την οποιαδήποτε νοσηλεία σας
  • Να σας πληροφορήσει για τις σωστές διαδικασίες που θα  πρέπει να ακολουθήσετε.
  • Θα πρέπει να είναι κοντά σας και κατά τη διάρκεια της αποζημίωσής σας έτσι ώστε να προλαμβάνει τυχόν αρρυθμίες.

Δεν θα πρέπει ποτέ να ξεχνάτε, πως στην έναρξη της ασφάλισης υπάρχει μία περίοδος υπαναχώρησης, κατά την οποία μπορείτε να μελετήσετε αναλυτικά τους όρους του συμβολαίου σας, μαζί με τον ασφαλιστικό σας συνεργάτη, και εφόσον δεν είστε 100% ικανοποιημένοι να προβείτε σε διορθωτικές ενέργειες ή και σε ακύρωση του συμβολαίου. Είναι δικαίωμά σας!

 

Scroll to Top

ΚΑΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ

Χρειάζονται μόνο 3 λεπτά από το χρόνο σου